Kvalitní ponožky jako součást marketingu? Víme, jak na to!

Marketing na sociálních sítích nebo například B2B marketing se dlouhodobě neobejde bez dobré strategie, jejíž součástí by měly být také zajímavé nápady a podněty, jak zaujmout nové či stávající zákazníky. At´ už se jedná o komunikaci s koncovými spotřebiteli nebo obchodními partnery, kvalitní produkty vám při ní mohou pomoci. A právě jedním takovým jsou ponožky české výroby Sokino.  

Vaše logo a barvy v hlavní roli

Dárkové a soutěžní předměty, které se v marketingu používají, mají za cíl posílit brand – tedy zvýšit povědomí o vaší značce a zároveň ukázat, že na své zákazníky a fanoušky myslíte, kudy chodíte. Ponožky s logem a v barvách, které jsou součástí vaší firemní identity, jsou k těmto účelům jako stvořené. Jak je můžete využít? Máme pro vás tři tipy přímo z praxe našich klientů.

Ponožkový dárek k významné objednávce potěší

S obchodními partnery, kteří odebírají vaše zboží, je důležité udržovat příjemné vztahy a občas je potěšit i něčím navíc. K významné objednávce jim proto můžete přibalit praktický dárek, kterým jim ukážete, že si spolupráce vážíte.

Ponožkami vaší značky tak můžete vybavit nejen pravidelné odběratele, ale odměnit i ty nové, se kterými jste právě uzavřeli obchodní partnerství. A komu přesně ponožky věnovat?

Může to být nákupčí, majitel, vedoucí prodejny, ale třeba i celé obchodní oddělení, se kterým jste nejčastěji v kontaktu. Čím více ponožek – tím více reklamy a spokojených partnerů.

Blesková soutěž pro fanoušky: Hlavní výhra – ponožky!

Soutěže na sociálních sítích jsou stále velmi oblíbené a je možně je uspořádat při mnoha příležitostech, nebo zkrátka jen tak pro radost.

V případě, že budou výhrou právě vaše obrandované ponožky, se nabízí soutěž třeba k prvním podzimním dnům nebo se můžete na jaře připojit k ponožkové výzvě na podporu lidí s Downovým syndromem.

Soutěžit ale můžete i jen proto, že je právě pátek a vy chcete vaše fanoušky na sociálních sítích něčím potěšit. Často se tímto způsobem slaví také nějaký významný milník – třeba dosažení další tisícovky sledujících. Nápadům v této oblasti se zkrátka meze nekladou.

Nalákaní nových zákazníků: Kampaně a spokojené nožky

Pokud zrovna spouštíte kampaň na podporu určitého produktu nebo představení nové služby, můžete k tomu využít firemní ponožky jako dárek. Dovedeme si snadno představit, že hřejivé ponožky nabídnete k voucherům na pedikúru, kterou nově zavedl váš salon.

Máte v nabídce nové boty pro sportovce, které vaše značka teprve uvádí na trh? Přidejte k nim sportovní ponožky s vaším logem a o bonusový produkt zdarma k objednávce máte postaráno.

Teplé ponožky však můžete nabídnout i k představení edice hřejivých čajů a podpořit tak zase o kousek svou značku či na ni nalákat váhající zájemce.

Bonusový tip: Obdarujte respondenty

V každé firmě občas nastane situace, kdy je třeba k určitému rozhodnutí, inovaci nebo produktu nasbírat data. Ať už se průzkum uskuteční formou ankety, dotazníku nebo jiným způsobem, je dobré myslet na respondenty, kteří mohou pocházet právě z řad vašich zákazníků, obchodních partnerů, ale i z jiného výzkumného vzorku. Poděkováním za odpovědi a čas strávený nad vašimi otázkami mohou být právě také originální ponožky, které pro vás rádi vyrobíme na zakázku.

A jak byste s firemními ponožkami naložili vy? Dejte nám vědět, těšíme se na vaše nápad