Blog

 

 

O ponožkách vážně i nevážně

Dá se vůbec psát o ponožkách? Jasně, že dá, už o nich píši pár let, a ač by se zdálo, že jde jen o malý kousek našeho ošacení i v ponožkovém byznysu se neustále mění trendy.

A proč začínám psát tento newsletter právě v tomto období? Protože září je klíčovým měsícem pro marketingová oddělení, která začínají přemýšlet o vánočních dárcích pro své zaměstnance, klienty, obchodní partnery a zákazníky.

Je nejvyšší čas přemýšlet o originálních dárcích, a právě firemní ponožky se stávají stále populárnější volbou. Nejenže jsou praktickým a užitečným dárkem, který obdarovaný ocení a bude nosit dlouho, ale také pomáhají posilovat značku firmy. K ponožkám vám upleteme i čepice z merino vlny, nebo origo letní nebo zimní nákrčníky se stejným vzorem.

S našimi originálními vzory a kvalitními materiály vytvoříte dárek, který zanechá trvalý dojem a zvýší povědomí o vaší značce. Ponožky vyrábíme v České republice a používáme kvalitní materiály – certifikovanou česanou bavlnu, merino vlnu, kašmír a ionty stříbra, které zabrání útoku bakterií.😉

Buďte krok před ostatními a začněte plánovat vánoční dárky právě teď se #Sokino!

 

Věděli jste, že…

🧦 První #ponožky byly pravděpodobně vyrobeny ze zvířecích kůží nebo rostlinných vláken a první boty byly jen proužky kůže přivázané k chodidlům.

🧦 Ponožky se strojově pletou od 16. století.

🧦 Albert Einstein nenosil ponožky.

🧦 Nejdražší ponožky jsou vyrobené z vlny vikuně.

🧦 Slovo fusekle se dostalo do slovníku někdy v 19. století.

🧦 Ve Švejkovi nikde nenajdete, že řekl: „to chce klid a nohy v teple…”

🧦 Existuje vzorec na to, kolik ponožek ztratíme za život.

Jak se rodí firemní ponožky?

Jak probíhá spolupráce se Sokino na výrobě vašich brandových ponožek? Když se rozhodnete pro firemní ponožky, mějte na paměti, že celý proces od návrhu do výroby trvá nějakou dobu. Většinou to závisí na rychlosti schvalovacích procesů ve vaší firmě a na tom, kdo všechno se k projektu vyjadřuje. Co se neupeče do začátku října, to se nestačí schválit a vyrobit.

A jak se rodí originální firemní ponožky? Neminou tyto fáze:

🧦 Komunikace nad zakázkou – definujeme si cílovou skupinu, pro koho ponožky jsou, kolik jich vyrobíme a jak mají vypadat.

🧦 Grafické návrhy designu ponožek – můžete si vybrat z bohaté nabídky našich vzorů, ale ruku na srdce, každá firma chce svůj vlastní originál 😉. S týmem grafiků vám vytvoříme originální návrhy, které budou reprezentovat váš brand.

🧦 Výroba vzorku – upleteme vzorek, abyste mohli zhodnotit výsledek před samotnou výrobou. Někdy mají stroje své limity a nelze vytvořit všechny vzory, ale nebojte se, vždy najdeme alternativu.

🧦 Schvalovací proces a doladění designu – upřesníme a doladíme návrh podle vašich přání.

🧦 Výroba a kompletace zakázky – začneme s výrobou vašich ponožek. Víte, že každá ponožka projde nejméně 5× rukama pracovníků výroby? A jak dlouho se plete ponožka? Záleží na vzoru, každopádně pletení jedné ponožky trvá 3 až 10 minut.😎

🧦 Návrh a výroba etiket, papírových obálek nebo krabiček – navrhneme a vytvoříme vám také originální etiketu, obálku z křídového papíru, nebo luxusní krabičku na 3 páry ponožek.

🧦 Odeslání zásilky – vše krásně zabalíme a odesíláme na vaši adresu. A vy můžete začít distribuovat svým zaměstnancům, zákazníkům, obchodním partnerům.

 

Luxusní obal, který prodává

Již léta zasíláme ponožky v originální kapse z křídového papíru. Letos přicházíme s novinkou – luxusní krabička na 3 páry ponožek. Takový dárek udělá radost i manažerům.

Prostor na etiketě ponožek, obálce a na luxusní krabičce jsou jako plátno pro vaši kreativitu a marketingové poselství.

Tyto plochy jsou skvělou příležitostí poslat vzkaz obdarovaným, udělat si designovou vizitku a zároveň poskytnout základní informace pro vaše zákazníky, klienty a obchodní partnery.

Můžete zde umístit své logo, kontaktní údaje, krátký motivační citát, nebo dokonce vtip, který potěší. Tím vytvoříte nejen unikátní firemní dárek, ale i prostor pro budování silného brandu a loajálního vztahu s vaší cílovkou.

Viera Kotulánová

 

 

Interview v ponožkách

Co se týká módního byznysu, tak ponožkový byznys určitě patří v tuzemsku k nejživějším. Ponožky se v posledních letech staly něčím, kde jsou lidé nejodvážnější a „rozbíjí“ zažité stereotypy oblékání, kdy se ponožky schovávaly pod nohavice a z bot vyčuhovaly minimálně. Také jsou oblíbeným reklamním prvkem nebo charitativním předmětem.

 

Prostě ponožky letí. Něco o tom ví i Viera Kotulánová. Během covidového období jsem si oblíbil „Linkáč“. Sociální síť, kde potkávám dost inspirativních osobností, které mají inspirující tah na bránu. A právě Viera je jedna z nich. Její motto zní: Obleču vás, vaše klienty a zaměstnance do trendových ponožek ve špičkové kvalitě. Zakladatel a vlastník firmy Sokino. Takže expertka na ponožky za slovo vzaté. Tak jsem ji trochu vyzpovídal.

Kde se vzal nápad vyrábět ponožky?

Mám doma dva kluky, kteří bohužel trpí atopickým ekzémem. Takže jsem vždycky dbala na kvalitní materiály oděvů. Jenže u ponožek to byl problém, žádné nám nevyhovovaly. Navíc kluci jsou hokejisté, a tak tráví týdně hodiny v bruslích. A to je pak pro nohy velká zátěž.

A tak jsem pátrala a hledala ponožky s vhodným složením materiálu. Nic nevyhovovalo. Na trhu se vhodné zdravotní ponožky nevyskytovaly. A protože jsem od přírody podnikavá, tak jsem začala studovat, jak se takové ponožky vlastně vyrábí. A na světě byl nápad. Začnu s výrobou českých ponožek s originálním vzorem. Ponožky totiž nemusí být nuda, i v ponožkovém průmyslu vidíme módní trendy.

Jaký význam v sobě skrývá název Sokino?

Vymyslet jméno firmy je vždy oříšek. Prošla jsem si české výrobce a nechtěla jsem zapadnout v té záplavě firem. Přišlo mi, že ponožkové názvy jsou už všechny zabrané. Chtěla jsem ale, aby z názvu bylo hned jasné, že jde právě o ponožky. Proto jsem zabrousila i do angličtiny. A tak vzniklo Sokino.

Název Sokino tedy vychází z anglického „socks”. Evokuje to tedy ponožky, ale je to trochu melodičtější a hravější.

Ponožkový byznys v ČR je hyperkonkurenční, v čem jsou jedinečné právě ponožky od vás?

Máte pravdu, ponožkový byznys v České republice představuje mnoho firem. Já si zakládám na tom, že celý proces výroby probíhá tady u nás v České republice. Dalšími pilíři jsou důraz na kvalitu a zákaznický servis.

Jak už jsem říkala, dlouho jsem studovala nejrůznější materiály tak, aby vyhovovaly i alergikům. Takže naše Sokino ponožky stojí na kvalitních materiálech a originálním designu. Nad vzory a designem trávíme s mým týmem spoustu času.

Mnoho našich klientů oceňuje osobní přístup. Může se to zdát jako klišé, ale já opravdu v zakázkové výrobě ponožek provázím klienta celým procesem. Pokud si přejí svůj vlastní design, tak společně vytváříme návrhy, které stroje zvládnou vyrobit.

A protože obchodní partneři z B2B používají Sokino ponožky jako firemní dárky, tak jsme sortiment doplnili také o originální obaly a nově i krabičky. Ty mohou firmy použít ke své prezentaci. Jde o skvělý marketingový nástroj.

Kašmírové ponožky I Foto: Sokino

Jaký materiál na ponožky doporučujete?

Ponožky vyrábíme z 85% certifikované česané bavlny nebo z kvalitní merino vlny. Samozřejmě, že obsahují i další materiály, jako je polypropylen, elastan a ionty stříbra. Tyto látky udržují tvar, odvádí pot a například ionty stříbra zamezují rozmnožování bakterií a snižují zápach nohou.

Loni jsme vyzkoušeli limitovanou vánoční edici z luxusního kašmíru, která byla vyprodána během chvilky. Proto na letošek připravujeme překvapení, ale o tom až někdy později.

Jak si vysvětlit rčení „to chce klid a nohy v teple“?

Stejně jako spousta Čechů jsem žila v domnění, že je to ze Švejka. Pamatuju si plechové cedule s Ladovým obrázkem Švejka a s tímto nápisem. A víte, že v Haškově knize žádná taková zmínka není?

Ale pátrala jsem po tomto rčení a docela se mi líbí vysvětlení, které jsem našla. Podstatné jméno „teplo” má i přenesený význam, znamená mít se dobře, být zaopatřený. To znamená, že když měl někdo nohy v teple, tak se cítil dobře a panovala u něj pohoda.

To chce klid tedy říká: nerozčiluj se, měj nohy v teple – užívej si pohodu, neřeš to, buď rád, že se tě to netýká.

A naše ponožky Sokino přináší pohodu.

Ponožky pro Rohlik.cz I Foto: Sokino

Kdo je váš klasický zákazník?

My v Sokino máme jak B2B, tak B2C zákazníky. Samozřejmě, že největší podíl mají právě firmy, které si v zakázkové výrobě Sokino nechávají vyrábět firemní ponožky. Ať už jako dárky pro své zákazníky, obchodní partnery, nebo své zaměstnance.

Většinou spolupracuji s marketingovým oddělením, které vidí v ponožkách originální dárek, který člověk jen tak nevyhodí. Když totiž dostanete ponožky, tak je většinou nosíte do roztrhání. A když ty ponožky mají zajímavý design a logo firmy, tak vlastně krásně podporujete značku.

Samozřejmě, že máme i koncové zákazníky. Když se podívám na tento segment, tak naším běžným zákazníkem jsou třicátníci a výše, kteří hledají kvalitu, originální vzor a chtějí podpořit českou firmu. Velmi se osvědčilo ponožkové předplatné, které zákazníci objednávají pro své blízké.

Ať už je to první, nebo druhá skupina, všichni kvitují právě osobní přístup a komunikaci.

Jakou cestou se vám nejlépe prodává?

Sokino už je na ponožkovém trhu zavedená značka. Zakázková výroba dobře funguje na doporučení. Co si budeme povídat, nejlepší reklamou jsou reference od spokojených zákazníků.

Mnoho zákazníků k nám chodí přes LinkedIn, kde si buduji svou základnu. Hodně firem mě oslovilo právě přes tuto sociální síť. Musím říct, že vše klape, takže nevyužívám cílenou placenou reklamu.

Dokážete vysvětlit příčiny, kde a proč se rozpadá tolik ponožkových párů?

I když v naší domácnosti je ponožek vždycky dostatek, tak i mně se ponožky ztrácí. Hledala jsem příčinu a našla jsem dokonce americké výzkumy, ve kterých propočítali, kolik ponožek ztratíme za celý život. Během života přijdeme až o 1 264 ponožek.

Podle statistika GeoffaEllise a psychologa Simona Moora se ponožky při praní ztrácejí v důsledku kombinace několika faktorů. Svou roli v tom hraje velikost bubnu pračky, počet ponožek v každém praní, množství pozornosti, kterou věnujeme praní a jak rádi pereme. Dokonce vytvořili i složitý vzorec, který nám vypočítá, o kolik ponožek přijdeme.

A v Británii to došlo tak daleko, že 4. května dokonce slaví LostSocksMemorialday.

Jaký je váš nejoblíbenější pár ponožek?

Já jsem se zamilovala do smetanových kašmírových ponožek, které jsme měli v Sokino jako limitku loni. Určitě se k tomuto materiálu vrátím. Osobně dávám přednost jednoduchým vzorům. No a v zimě nesmí chybět merino ponožky.

Děkuji za rozhovor.

Martin Březina

www.modeman.cz/interview-v-ponozkach/

 

 

 

Kvalitní ponožky jako součást marketingu? Víme, jak na to!

Marketing na sociálních sítích nebo například B2B marketing se dlouhodobě neobejde bez dobré strategie, jejíž součástí by měly být také zajímavé nápady a podněty, jak zaujmout nové či stávající zákazníky. At´ už se jedná o komunikaci s koncovými spotřebiteli nebo obchodními partnery, kvalitní produkty vám při ní mohou pomoci. A právě jedním takovým jsou ponožky české výroby Sokino.  

Vaše logo a barvy v hlavní roli

Dárkové a soutěžní předměty, které se v marketingu používají, mají za cíl posílit brand – tedy zvýšit povědomí o vaší značce a zároveň ukázat, že na své zákazníky a fanoušky myslíte, kudy chodíte. Ponožky s logem a v barvách, které jsou součástí vaší firemní identity, jsou k těmto účelům jako stvořené. Jak je můžete využít? Máme pro vás tři tipy přímo z praxe našich klientů.

Ponožkový dárek k významné objednávce potěší

S obchodními partnery, kteří odebírají vaše zboží, je důležité udržovat příjemné vztahy a občas je potěšit i něčím navíc. K významné objednávce jim proto můžete přibalit praktický dárek, kterým jim ukážete, že si spolupráce vážíte.

Ponožkami vaší značky tak můžete vybavit nejen pravidelné odběratele, ale odměnit i ty nové, se kterými jste právě uzavřeli obchodní partnerství. A komu přesně ponožky věnovat?

Může to být nákupčí, majitel, vedoucí prodejny, ale třeba i celé obchodní oddělení, se kterým jste nejčastěji v kontaktu. Čím více ponožek – tím více reklamy a spokojených partnerů.

Blesková soutěž pro fanoušky: Hlavní výhra – ponožky!

Soutěže na sociálních sítích jsou stále velmi oblíbené a je možně je uspořádat při mnoha příležitostech, nebo zkrátka jen tak pro radost.

V případě, že budou výhrou právě vaše obrandované ponožky, se nabízí soutěž třeba k prvním podzimním dnům nebo se můžete na jaře připojit k ponožkové výzvě na podporu lidí s Downovým syndromem.

Soutěžit ale můžete i jen proto, že je právě pátek a vy chcete vaše fanoušky na sociálních sítích něčím potěšit. Často se tímto způsobem slaví také nějaký významný milník – třeba dosažení další tisícovky sledujících. Nápadům v této oblasti se zkrátka meze nekladou.

Nalákaní nových zákazníků: Kampaně a spokojené nožky

Pokud zrovna spouštíte kampaň na podporu určitého produktu nebo představení nové služby, můžete k tomu využít firemní ponožky jako dárek. Dovedeme si snadno představit, že hřejivé ponožky nabídnete k voucherům na pedikúru, kterou nově zavedl váš salon.

Máte v nabídce nové boty pro sportovce, které vaše značka teprve uvádí na trh? Přidejte k nim sportovní ponožky s vaším logem a o bonusový produkt zdarma k objednávce máte postaráno.

Teplé ponožky však můžete nabídnout i k představení edice hřejivých čajů a podpořit tak zase o kousek svou značku či na ni nalákat váhající zájemce.

Bonusový tip: Obdarujte respondenty

V každé firmě občas nastane situace, kdy je třeba k určitému rozhodnutí, inovaci nebo produktu nasbírat data. Ať už se průzkum uskuteční formou ankety, dotazníku nebo jiným způsobem, je dobré myslet na respondenty, kteří mohou pocházet právě z řad vašich zákazníků, obchodních partnerů, ale i z jiného výzkumného vzorku. Poděkováním za odpovědi a čas strávený nad vašimi otázkami mohou být právě také originální ponožky, které pro vás rádi vyrobíme na zakázku.

A jak byste s firemními ponožkami naložili vy? Dejte nám vědět, těšíme se na vaše nápad

S pohodlnými a funkčními ponožkami určitě zabodujete víc než s nepotřebnými předměty, které často končí v koši

Rozhovor s Vierou Kotulánovou, zakladatelkou a majitelkou Sokino

Kvalitní ponožky Sokino si můžete nechat vyrobit v jakémkoli designu, ve firemních barvách i s vaším logem. Všechny ponožky vznikají v Česku a jsou vyráběny v prémiové kvalitě. O tom, jak celý proces probíhá, si s Vierkou povídala zvídavá copywriterka Lenka.

 

Na úvod bych tě, Vierko, ráda požádala o několik tipů, jak originální ponožky využít, komu je darovat nebo při jaké příležitosti je využít...

Dávno už neplatí, že ponožky jsou pouze praktickým dárkem bez nápadu. Naopak. Můžete jimi obdarovat zaměstnance nebo obchodní partnery, kteří vtipný a originální dárek určitě ocení. Dobrou příležitostí může být výročí společnosti, zavedení nového produktu nebo třeba chystání vánočního překvapení. Nabízí se ale také podpora charitativních projektů, jako je Movember, kdy dáte jako firma nebo jedinec nenásilně najevo, že se k dané aktivitě připojujete. Zmínit musím také použití ponožek v oblasti merchandise a jako podporu prodeje vybraných produktů.

Děkuji za skvělé nápady. Z jakého typu ponožek a materiálů mohu vybírat? Doporučila bys mi některé ponožky k výše uvedeným účelům třeba více než jiné?

Vybrat si můžeš z různých materiálů. Záleží na tom, k čemu jsou ponožky určené. K výše uvedeným účelům bych ti doporučila bavlněné ponožky. Pro komfort našich zákazníků jsme pečlivě vybírali to nejlepší možné složení. Z dalších materiálů bych doporučila merino vlnu, která dokonale reguluje tělesnou teplotu – v létě chladí, v zimě zahřeje. Děje se tak díky vzduchovým kapsám, které se vyskytují uvnitř přírodního dutého vlákna a vytvářejí příjemné teplé mikroklima přímo na kůži. Merino je zároveň velmi vzdušné a uvolňuje přebytečné teplo, což zabraňuje přehřátí. Merino vlna zkrátka zajišťuje pohodlí bez ohledu na počasí.

Prima, tak mám vybráno a jak je to prosím s návrhem grafiky?

Grafický návrh pro klienty připravujeme většinou my, a to na základě jejich požadavků. Obvykle se jedná o firemní ponožky s logem nebo design spjatý se zavedením nového produktu. Snažíme se navrhovat ponožky v provedení, které budou koncoví zákazníci rádi nosit. Naším cílem je vyrábět kvalitní a originální ponožky, které neskončí na dně skříně. Tato část spolupráce je nejdůležitější, protože klienti mají nějakou představu a my ji musíme skloubit dohromady s reálnými možnostmi výroby, tedy pletením.

Uvidím nějaký vzorek ke schválení, než proběhne samotná výroba?

Ano, každá zakázka je unikát, a proto vždy musíme vyrobit vzorek ponožky, který dostane klient k posouzení z hlediska kvality materiálu, vzoru a barevnosti. Někdy se vzorek mírně upraví, případně se změní barvy. Teprve po jeho schválení proběhne samotná výroba zakázky.

Ráda bych ponožky opatřila etiketou a nechala je dárkově zabalit, v tom mi Sokino také pomůže?

U nás v Sokino pro klienty rádi vymyslíme i etiketu a potištěný dárkový obal, které budou ladit s designem ponožek. Obaly lze potisknout oboustranně a zákazníci to dost často využívají.

V jakých termínech mohu svou zakázku očekávat?

Samotné výrobě zakázky, která obvykle trvá čtyři až šest týdnů – záleží na velikosti objednávky, předchází výše popisovaný proces příprav a konzultací s klientem. Ten trvá někdy týden, ale někdy také několik měsíců. Takže vše je o dohodě. Už jsme zvládli zakázku i s přípravami za tři týdny.

Děkuji za rozhovor a přeji mnoho spokojených zákazníků.

Kníraté ponožky opět pomáhají mužům s rakovinou

Společnost Sokino letos již počtvrté podpoří prodejem ponožek s knírem nadaci Muži proti rakovině v rámci listopadové akce Run For Movember

 

Slaný, 27. října 2021 – Stejně jako tři roky předtím i letos se společnost Sokino připojila k charitativní běžecké akci Run For Movember, aby podpořila boj proti rakovině prostaty. Prodejem speciální edice ponožek s knírem finančně přispěje nadaci Muži proti rakovině, která z každého páru obdrží 30 Kč. Kromě finanční pomoci chce Sokino zvýšit povědomí o této mužské nemoci a upozornit na potřebu prevence.

 

Charitativní běžecký závod Run For Movember je jednou z akcí nadace Movember, díky které se listopad stal „měsícem knírů“. Právě knírem se muži po celém světě během třetího podzimního měsíce snaží zvýšit povědomí o prevenci rakoviny prostaty. Závodu Run For Movember se lze zúčastnit buď virtuálně během celého měsíce listopad, nebo si závod uběhnout i s dalšími účastníky 6. 11. u Hostivařské přehrady. Stejně si lze pořídit i ponožky Sokino. Ty se dají objednat online při registraci na závod na www.virtualnibeh.cz/53-run-for-movember-2021/virtualni-zavody, nebo na stránkách www.sokino.cz. Osobně si je pak bude možné koupit přímo u stánku během závodu u Hostivařské přehrady.

 

Letos jsou kníraté ponožky Sokino v černobílém a bíločerném provedení a v listopadu, měsíci knírů, by neměly chybět v žádném šatníku. Jejich nošením dáte všem okolo najevo, že jste přispěli na dobrou věc a že vám zdraví mužů není lhostejné. Navíc můžete originálními ponožkami inspirovat i někoho dalšího. Dobrý pocit budete však mít i při jejich nošení, protože ponožkám kromě kníru nechybí zdravotní lem, řetízkovaná špice a ionty stříbra, které brání množení bakterií a udrží vaše nohy bez zápachu i po celodenním běhu.

 

 

Společnost Sokino

Český výrobce ponožek Sokino působí na českém trhu od roku 2018. Firma původně vznikla jako rodinný projekt s cílem uvést na trh značku kvalitních a zdravých ponožek. První zákazníci byli rodinní příslušníci trpící atopickým ekzémem, ale v průběhu krátké doby si značka Sokino získala oblibu u dalších klientů na trhu. V současné době Sokino vyrábí kromě vlastních vzorů i ponožky na zakázku. Při výrobě si zakládají nejen na originálním designu, ale především kvalitních materiálech a komfortu při nošení. Mezi významné klienty Sokina patří: SC Johnson, Colas, Člověk v tísni, Beep, TT – Ice snow, Eurovalley, AutoMax Group, s.r.o., Smartlook, Smartsupp, Omexom, Vodovody a kanalizace Zlín, Ardix, B+R automatizace, spol. s r.o., X Production, Servind, Currys, Wunder-Baum a další. Více informací najdete na: www.sokino.cz

Kontakt:

Viera Kotulánová

Majitelka firmy Sokino

Tel.: 775 352 528

sokino@sokino.cz

Nohy jako v bavlnce

Při výběru ponožek je vedle originálního vzoru důležitý především materiál, z kterého jsou vyrobené. Vhodně zvolené složení i zpracování je zárukou pohodlí i správné péče o nohy a může vyřešit nepříjemný zápach nohou, nežádoucí alergické reakce i otlačená lýtka.

 

Slaný, 25. srpna 2021 – I nákup ponožek může být věda, pokud si potrpíte na kvalitu. Přestože je na trhu v současné době nepřeberné množství ponožek, ne všechny splňují to, co se od nich očekává. Někteří výrobci však dokážou skloubit originální vzhled s kvalitními materiály i způsobem zpracování a mohou tak zaručit opravdové pohodlí i řešení mnoha zdravotních problémů. Čím dál více lidí tak zjišťuje, že veselé barevné vzory nejsou jediným kritériem při výběru ponožek a řeší i komfort, kvalitu materiálu a dlouhou životnost.  

 

Pohodlí za každé situace

Ať už nosíte ponožky v sandálech, lodičkách, nebo ve sportovní obuvi, pohodlí by mělo být vždy na prvním místě. Jen málokteré ponožky však mohou zaručit, že vám o sobě během dne nedají vůbec vědět. Při výběru se proto soustřeďte v první řadě na materiál. Pokud zvolíte ponožky s vysokým podílem kvalitní bavlny, máte i při celodenním nošení zajištěné pohodlí. Stejnou pozornost věnujte i neškrtícímu zdravotnímu lemu, který dokáže udržet ponožku na místě bez otlaků na nohou.                         Tzv. řetízkovaná špice je zase zárukou toho, že vás po pár hodinách nezačne ponožka v botě nepříjemně tlačit.   

Aby nohy nesmrděly

Problém, o kterém se sice nemluví, ale je bohužel cítit. Přitom zápachu nohou se dá jednoduše předejít správnou volbou ponožek. Existují totiž ponožky obsahující ionty stříbra, které brání množení bakterií a plísní způsobených potem.  Tím snižují zápach nohou i po celodenním nošení. Ionty stříbra jsou pevně zabudovány již v samotné struktuře polypropylenového vlákna, a proto jsou odolné i vůči praní. Ani po celodenním běhání v uzavřené obuvi vás ponožky se stříbrem nezradí.

Ledové nohy už nikdy víc

Pokud patříte mezi zimomřivce, které trápí neustále studené nohy, měli byste si pořídit ponožky s co největším podílem vlny merino. Merino vlna je antibakteriální a bezkonkurenčně jemná a prodyšná. Díky speciální struktuře složení vlákna dokáže dokonale tepelně izolovat. Prostě funguje jako přírodní termostat a vy už navždy budete mít klid a nohy v teple.

Záchrana pro alergiky

Není nic neobvyklého, že někomu při špatném výběru materiálu ponožky způsobí alergickou reakci v podobě ekzému nebo vyrážky. Pro alergiky a ekzematiky jsou však na trhu k dostání ponožky, které obsahují polypropylen. I když se polypropylen řadí mezi umělá vlákna, není důvod k obavám, právě naopak. Kromě toho, že je velmi příjemný na nošení, dokáže totiž rychle a spolehlivě odvádět pot z pokožky, rychle schne, má termoizolační schopnosti a díky tomu je vhodný pro citlivou pokožku se sklonem k ekzémům.

Ponožky mohou být originální dárek

Dávno už neplatí, že ponožky jsou pouze praktický dárek bez nápadu. Je to naopak skvělý tip, jak vtipně obdarovat zaměstnance, nebo obchodní partnery, kteří ocení váš smysl pro humor. Lze si je nechat vyrobit v jakémkoli designu, ve firemních barvách i s vaším logem. S pohodlnými a funkčními ponožkami určitě zabodujete víc než s nepotřebnými předměty, které často končí v koši.

 

Produktový tip:

Ponožky Sokino jsou pohodlné a funkční ponožky s originálním designem. Jsou vyrobené z kvalitních materiálů a můžete si být jistí, že se jen tak neoperou a budou stále držet svůj tvar. Vybrat si můžete z mnoha pestrých vzorů a objednat si je lze i na zakázku s vlastním logem či ve firemních barvách.

tz1

Společnost Sokino

Český výrobce ponožek Sokino působí na českém trhu od roku 2018. Firma původně vznikla jako rodinný projekt s cílem uvést na trh značku kvalitních a zdravých ponožek. První zákazníci byli rodinní příslušníci trpící atopickým ekzémem, ale v průběhu krátké doby si značka Sokino získala oblibu u dalších klientů na trhu. V současné době Sokino vyrábí kromě vlastních vzorů i ponožky na zakázku. Při výrobě si zakládají nejen na originálním designu, ale především kvalitních materiálech a komfortu při nošení. Mezi významné klienty Sokina patří: SC Johnson, Colas, Člověk v tísni, Beep, TT – Ice snow, Eurovalley, AutoMax Group, s.r.o., Tiskárna Princo, Smartlook, Smartsupp, Krumlover, Omexom, Vodovody a kanalizace Zlín, Ardix, B+R automatizace, spol. s r.o., X Production, Kašperskohorský pivovar a další. Více informací najdete na: www.sokino.cz

Kontakt:

Viera Kotulánová

Majitelka firmy Sokino

Tel.: 775 352 528

sokino@sokino.cz

Jak vybrat ponožky podle materiálu? 3 + 1 tip od Sokino

Nejen oblíbený vzhled, ale i kvalitní materiál je při výběru ponožek důležitý. Pokud se výrobci ponožek povede skloubit oboje, můžete mít jasno na první dobrou. Jaké složení nabízejí české ponožky Sokino a podle čeho poznáte prémiovou kvalitu? Čtěte dále… 

 

Po ponožkách, které zajišťují pohodlí a přispívají ke správné péči o nohy, pátrá stále více lidí. Nemusí to být jen ti, kteří mají problém se zvýšeným pocením nohou a následným zápachem, ale obecně lidé, kteří mají rádi komfort a kvalitní výrobky s dlouhou životností.

 

Hoďte nohy do pohody: Nejlepší možné složení ponožek

Naše ponožky typicky tvoří 85 % česané bavlny, 10 % polypropylenu s ionty stříbra a 5 % elastanu. U merino ponožek je to pak 70 % kvalitní merino vlny, 25 % polypropylenu a 5 % elastanu. Pojďme se podívat, co to znamená v praxi.

 

1. Kvalitní bavlna hřeje i dýchá

V Sokino používáme certifikovanou česanou bavlnu, která je odolnější vůči mechanickému namáhání, a prošoupání ponožek tedy jen tak nehrozí. Díky vysokému podílu bavlny jsou ponožky také příjemné na dotek a celodenní nošení. Kvalitní bavlna je totiž vždy jemná a prodyšná.

 

2. Polypropylen pruží a zpevňuje

Pokud se umělých vláken stále tak trochu bojíte, tak u polypropylenu k tomu není rozhodně důvod, právě naopak. Rychle a spolehlivě odvádí vlhkost z pokožky, má termoizolační schopnosti, je lehoučký a zároveň pevný a nevyvolává alergické reakce. Co více si přát? Ještě něco bychom měli: Je také stálobarevný.

 

3. Ionty stříbra chrání před bakteriemi

Ponožky s ionty stříbra zabrání útoku bakterií na sebemenší kapičku potu, a tím snižují zápach nohou i po celodenním nošení. Ionty stříbra jsou pevně zabudovány již v samotné struktuře polypropylenového vlákna, a proto jsou odolné i vůči praní. Jste někdy doslova celý den na nohou? Pak věřte, že vás ponožky se stříbrem nezradí.

 

Tip na závěr: Ponožky pro celou rodinu

Snad už jen pomyslnou třešničkou na dortu (nebo klidně na ponožce) je to, že všechny ponožky Sokino mají zdravotní lem a řetízkovanou špici. Jsou vhodné pro ženy i muže a nezapomínáme ani na děti. Pohodlí a kvalitní ponožky jsou důležité pro celou rodinu. Přesvědčte se sami.

Stačí si už jen vybrat ty pravé pro vás! 

Zapomeňte na nudné firemní dárky. Originální ponožky potěší i pobaví!

Řešíte několikrát do roka dárky pro své zaměstnance nebo kolegy? Pak vám možná čas od času dojdou nápady. Přidejte mezi benefity originální ponožky, které jen tak neskončí ve skříni, a máte vyhráno. Poradíme vám, jak se v práci odměnit stylově. 

 

Dobré víno, dárkové koše, vouchery nebo různé bonusové kartičky na čerpání slev jsou fajn a zaměstnance nebo obchodní partnery určitě potěší. Pokud je ale chcete překvapit něčím neotřelým, a zároveň praktickým, nabízejí se kvalitní ponožky s designem podle vašich představ. Může v nich být ukryto mnohem více, než se na první pohled zdá.

 

Ponožky pro firmy jako hravý prvek firemní kultury

Firemní večírky, teambuildingy, motivační soutěže, interní komunikace jako celek – je toto vše pro vaši firmu důležité? Záleží vám na loajalitě zaměstnanců a sounáležitosti s firemní kulturou?

Pak k těmto tématům můžete přistoupit i hravě a zařadit veselé ponožky do různých aktivit jako odměnu. Kolegové je určitě užijí jak v kanceláři, tak třeba na výšlapu do přírody.

Obchodní partneři pak ocení nejen to, že spolupráce s vámi je spolehlivá a bezproblémová, ale také to, že ji umíte odlehčit. Smysl pro humor, nadsázku a kreativní myšlení je nedílnou součástí businessu.

 

Přibalte originální ponožky k dalším praktickým dárkům

Mnoho firem se v souladu se svojí vizí připojuje k myšlenkám udržitelného rozvoje nebo společenské odpovědnosti. Odrazit se to může v mnoha oblastech a jednou z nich je například i obdarovávání zaměstnanců při různých příležitostech.

Firemní dárky v podobě nepotřebných předmětů, které mají navíc často k šetrné výrobě daleko, už rozhodně nejsou trendy. Originální ponožky mohou být proto nejen zpestřením narozenin vašeho šéfa, ale součástí celého konceptu dárkových balíčků

 

Reklamní ponožky mohou podpořit a oživit kampaň

Pokud se vaše firma nebo společnost připojuje k některým celostátním akcím nebo kampaním, můžete to dát najevo mnoha způsoby. Jedním z nich jsou určitě reklamní ponožky s vybranými motivy, symboly nebo logy.

V případě, že právě chystáte vlastní kampaň na podporu nějaké služby nebo produktu, můžete reklamní ponožky použít jako vtipnou součást merchandingu. Placky, hrníčky, klíčenky… To vše už tu bylo. Obujte se do toho tentokrát s opravdovým důvtipem.

 

Jak probíhá zakázková výroba ponožek v Sokino?

Jako český výrobce ponožek dbáme na ty nejlepší materiály a detaily, díky kterým se budete cítit komfortně i po celém dni na nohou.

Při zakázkové výrobě si můžete vybrat z námi navržených motivů, které překlopíme do firemních barev, nebo pro vás vytvoříme unikátní vzory podle vašich požadavků. Chybět nebude samozřejmě ani vaše logo, pokud po něm zatoužíte.

Ponožky můžeme déle opatřit sladěnou etiketou a dárkovým obalem, který pro vás navrhneme v souladu s vaší představou a následně i vyrobíme. Přečtete si více informací o tom, jak vznikají ponožky na zakázku.

Budeme se těšit na tu vaši!

Movember se Sokinem.

Movember se Sokinem.

„Když si nechám narůst knír, zachráním bráchu.“ Slogan akce.

Hmm…. Jsem žena a mám jen ségru.

Ale mám manžela, který je zaměstnán natolik svými životními i pracovními úkoly, že nehodlá ztrácet ani myšlenku na to, že by si své „mužství“ měl vyšetřit. Leda kdybych prý chtěla já.

Mám tátu. Ten nemá zase čas řešit svoje zdraví – prý na co, když to všechno funguje tak, jak má… a už vůbec nebude čekat frontu v čekárně ordinace své lékařky (!), aby jí jen tak ukazoval Jeho svátost pro kontrolu. Nemyslitelné.

Nicméně mám spoustu přátel, kamarádů, bratranců. A i přesto že občas muže – my ženy – považujeme za nepochopitelná stvoření, chceme je mít neustále nablízku. Ale chceme, aby byli zdraví. Vždyť jen s tou jejich rýmičkou pomalu končí svět! Neumíme si představit, kdyby to bylo něco horšího… Kdyby ten svět opravdu mohl skončit.

Takže, milé dámy, nevím jak Vy, ale já se své depilace horního rtu nevzdám! Kníra se zbavuji pravidelně několik let a měnit to opravdu nehodlám. Odvahu těm našim chlapům dodám raději tím, že si navléknu ponožky s MO a hrdě se s nimi budu chlubit, aby se o nich mluvilo. O tom to je. Protože, milé dámy, nejde jen o ně, ale i o nás!

A Vy, pánové, na co ještě čekáte? Otevřete, prosím, oči. Milujeme Vás, potřebujeme Vás, vážíme si Vás. Tak když ne pro sebe, tak aspoň pro nás a naše děti.

Z každých v listopadu prodaných ponožek s knírkem věnujeme nadaci MUŽI PROTI RAKOVINĚ 30,- Kč. 

Vaše milující ženy.

 

 

Najdi si svou srst – aneb lov ponožek

Najdi si svou srst – aneb lov ponožek

Do jaké skupiny ponožkářů patříte?

Víte, že ponožky jsou nejstarším druhem lidského oděvu? Píše se, že jejich historie začala už v době kamenné, kdy si naši předkové začali balit nohy do zvířecích kůží… No, štěstí, že už nemusíme každý měsíc lovit tchoře nebo zlaté lišky pro jejich krásně hřejivou srst. Jak by to pak vypadalo? Na mobilu bychom měli jistě stažené aplikace „najdi si svou srst – aneb lov pro ponožky“. Kdo ví, k jaké srsti by nás ty souřadnice zavedly… (ke kontejnerům?  K hajnému do myslivny? …k sousedce? :-D )

A další věc, když si představím, co všechno by mi lezlo po noze, kdybych si ušila ponožky například ze zajíce, jdou na mě mdloby. Na druhou stranu bych pak ale nemusela chodit na drahou pedikúru a vše by bylo jaksi natural. Velké plus by ale dnes bylo za značku BIO! A navíc je to bez obalu. Nicméně, vraťme se do reality. Zvířátka máme rádi, až na ty krysy, a hlavně jsme dost pohodlní. Pak tu vidím jedinou cestu, jednoduchou, a přesto originální.  Prostě Sokino.

Sama pro sebe jsem si udělala malý sociologický průzkum a zjistila jsem, že ponožky opravdu tvoří charakter člověka. Vidíte někoho neznámého, ač nechcete, proběhne první hodnocení vizáže a škatulkování. Někdo to dělá podvědomě, jiný cíleně.  Každopádně vás první kontakt ovlivní do budoucna. Pak to může být: „ten s úsměvem na tváři“, „ten s velkým nosem“ anebo „ta s těmi barevnými ponožkami“.

Vyšlo mi několik skupin.

 PONOŽKY V SANDÁLECH

Historie se opakuje, říká se. Další zajímavý fakt je, že římští legionáři nosili ponožky v sandálech, aby měli na dlouhých pochodech trochu komfortu. A co mi to připomíná?! Mám ten dojem, že je to naše národní stigma, jak poznat Čecha! No a co! Když je to pohodlné a navíc historicky osvědčené, že? ???? A k tomu ten řízeček na cesty. Ale… proč tedy nekoupit aspoň ty ponožky vkusně a vtipně, aby ostatní viděli, že se nebojíme?! Pravda je, že to není úplně můj šálek kávy, ale mám okolo sebe dost přátel, chytrých a vtipných, a ty ponožky do těch sandálů stejně narvou! Pod tlakem veřejnosti pak s nelibostí chodí bosi. A kde je tolerance? Když to mají rádi, proč se jim budu smát? Směju se někomu, že nosí brýle a ne čočky? Nebo depešákům pro jejich černou? At si prostě každý nosí, co je mu libo.

DOPORUČUJEME: Déšť skandinávský

 PONOŽKY NA NOŽKY

Všimla jsem si, že je skupina lidí, kteří ponožky dost podceňují. Většinou volí tmavé barvy a nenápadné vzory. Ráno si navléknou ponožky s dírou, vybledlé, vytahané… každou jinou (podobnou)… nedej bože, aby pak v průběhu dne mělo někde zaznít: „můžete si prosím vyzout boty?“ …a na návštěvě pak strkají nohy pod sedačku, nebo ohýbají palce pod chodidlo, aby nebyla vidět ta díra na palci. Nezlobte se na mě, ale zlatí „sandálaři“! Tihle všichni by se měli opět inspirovat minulostí, tentokrát svatými muži Evropy, kteří nenosili ponožky jen proto, aby na nohách něco měli, nýbrž na znamení čistoty.

DOPORUČUJEME: Parník žlutý

MOCNÉ PONOŽKY

Zajímavé také je, že na konci prvního tisíciletí byly ponožky významným statusovým znakem. Pokud byl někdo bohatý a měl vliv, nosil barevné ponožky. A to je moje třetí skupina. Nejsympatičtější.  Skupina „úspěšných a sebevědomých“, která poslední dobou začíná být v popředí. Tato skupina hledá kvalitu a originalitu. Nebojí se kombinací, a hlavně řečí okolo… „co budou říkat v práci?“. Mají svoji hlavu, svůj styl a to je IN. Pro ženy je to rozpustilost, pro muže je to únik ze všední šedi předepsaného dress code. Oblékání je prostě hra. A to nás baví od dětství…

DOPORUČUJEME: Světlé červená

Jedno ale mají všichni společné -  chtějí kvalitu za rozumnou cenu, a tu najdou se SOKINO!

A kam patříte vy?

Ponožky pro Jeden svět 2019

Mezinárodní festival Jeden svět nabízí naše ponožky!

Jeden svět je největší mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech, který probíhá v těchto dnech. Promítají se dokumenty z africké vesnice, z bruselského předměstí, východoslovenské romské osady nebo i z obýváku bratrů Okamurových… a spoustu jiných okének se otevře ve společném tématu identity a hledání toho, co společnost spojuje. Je nám ctí, že jsme mohli přispět malým dílem a ponožky Sokino se tak staly jedním z reklamních předmětů festivalu.

Jako jeden z hlavních hostů přijel premiér tibetské exilové vlády, který současně udělí cenu Homo Homini za rok 2018 nikaragujské chudé farmářce Francisce Ramírezové, které se podařilo mobilizovat statisíce lidí a bojovat za svoji půdu.

Jen si představte! Tibetský pan premiér ráno vstane a natáhne si ponožky s nápisem Sokino! A paní Ramírezová, která bude třeba jednou paní prezidentka Nikaraguy, bude kráčet v ústrety všem příkořím v její zemi v ponožkách z Čech!

 

Nemyslete si, kdyby je ty ponožky škrtily, nebo by se v nich nohy potily, mohlo by to ovlivnit mnohá vyhrocená jednání o míru a lidských právech. Jednoduchá rovnice, však to znáte. Tyhle věci člověka prostě rozladí, ať už se jedná o premiéra, bojovnou farmářku nebo o zaměstnance supermarketu. Chceme tvořit svět! Vy ne?

Další jednoduchá rovnice. Štěstí.

Add 1: Kde je ta Nikaragua?

Add 2: Není třeba přemýšlet o vhodnosti daru ponožek Sokino paní Ramírezové a panu premiérovi.

Add 3: Štěstí – jev, kdy člověk náhodně objeví něco příjemného, co vůbec nehledal.

Sv. Valentýn

Sv. Valentýn a jeho překlad do běžného českého života - pro ni i pro něho

Jsi-li žena, čti níže.

Jsi-li muž, přeskoč první dva odstavce.

 

Zase ten Valentýn! Všude srdce a rudo jak na prvního máje… Samozřejmě, že miluji a on miluje mě, ale tenhle svátek mi každý rok přijde tak trochu navíc. Nechce se mi dávat dárky právě tento den, na povel, protože ho miluji a právě teď se mu musím přiznat. Máme i jiné dny, kdy si vyznáme vzájemnou lásku (kromě těch „svých dnů“). Běžně to tak i děláme… Například každou středu…  „Máš mě ještě rád?“ ptám se…. „To víš, že Tě mám moc rád,“ přitulí se…

Na druhou stranu. Proč nedostat dárek jako ostatní? Vždyť si ho zasloužím – chodím do práce, doma je celkem i uklizeno, děti netrpí hlady… On zase posílá peníze, stará se o auto (to je asi všechno…). Nakonec to nemusí být dárek, který okatě říká „miluji Tě“. Mohl by to být dárek, který říká „DĚKUJI“.  A to se mi zdá už přijatelnější. Vždyť bez něho by mi bylo smutno, i přes to všechno. Takže, Valentýne, děkuji! Koupím dárek nám oběma, protože on klasicky nemá čas. Ponožky jemu i mně. A když je ten Valentýn, ty červené jsou nejlepší!

 

IMG_3001_3

 

Pro NĚHO (pro její něhu bez hněvu)

Skončily Vánoce a zase abych kupoval další dárek, protože doma uslyším nenápadnou poznámku o tom, že je ten Valentýn. Uvidím její zvídavé pohledy a naději v očích, jestli něco neschovávám za zády, když ten osudný den přijedu z práce. Minulý rok to celkem vyšlo, musel jsem odjet na služebku. Ale letos se ode mě očekává akce, i když se jakože naoko oba tváříme, že nic. Ale to NIC je past. Za tím NIC je mnoho. Někdy všechno.

Minimálně jde o ten večer a klid. Nemám rád obchoďáky, houfy lidí a ztracený čas! Spodního prádla má plný šuplík, čokoládu nejí, zase drží dietu… parfém? Dostala k Vánocům. Já bych si koupil třeba novou raketu na tenis. Nebo ponožky. A proč vlastně ne? Jsou červené a budou i hezky zabalené. A těch červených si všimne každý – kamarádky jí je pochválí a já budu mít kladné body za originalitu. A lásku.

Takže rozhodnuto. A hlavně vyřešeno! http://www.sokino.cz/ponozky-cervena/ posílám asistentce se vzkazem „velikost 39“.

 

IMG_2957_1

 

 

 

Stránka 1 z 1 - 12 položek celkem